В днешното забързано ежедневие, препълнено с чудати реклами и многообразни билбордове, всеки се опитва да привлече нашето внимание. Стреми се да ни накара да се спрем, да забавим крачка и да извърнем поглед към новия продукт, който предлага. За повечето хора торбичката за ежедневно пазаруване е нещо нормално и обикновено. Но дали е само това?
Рекламните торбички са удобно средство, чрез което лесно и успешно се рекламират както фирмата, така и продуктите и/или услугите, които тя предлага.
Обзалагам се, че ако момиче мине с нова и интересна рекламна торбичка в мол-а, всеки ще се загледа и ще се запита „От къде ли пазарува?”
Торбичката е носител на вашия корпоративен дизайн – фирмено лого или продукт на фирмата, добавя стойност в бизнес концепции и стратегии. Разпространява и пропагандира вашата фирмена идентичност. Въздейства като силен маркетинг инструмент в едно нетрадиционно, но атрактивно приложно поле на продукта за всеки бранш.
Не е за вярване, как нещо толкова просто и евтино, като хартиена или полиетиленова торбичка, може да има такова голямо влияние като промоционален продукт, скромен надпис, фирмено лого или продукт. В много случаи, различен дизайн и интересно решение за дръжките, внася невероятно добър привкус към крайното настроение. И все пак, рекламната торбичка се вижда от най-различни потенциални клиенти и никога не боли, ако се добави нещо забавно като показаните примери.
Ето най – интересните идеи които намерихме в интернет за Вас: